Coronavirus

Deze pagina heeft als doel onze reizigers zo goed mogelijk voor te lichten met informatie rondom het coronavirus en de vragen die hierdoor leven onder onze vakantiegangers. Heb je vragen die niet in een van onderstaande FAQ’s beantwoord wordt, neem dan contact op met een van onze reisspecialisten.

 "Het reizen zit in ons bloed, de wil om de wereld te ontdekken in onze genen. Corona raakt ons dan ook diep in ons (reis)hart."
— Jan Middelhoek, Algemeen Directeur

In de algemene veelgestelde vragen vind je onder andere informatie over het huidige reisadvies, wat er gebeurt als je reis wordt afgelast en wat te doen als je je ticket via een andere website hebt geboekt. 
We bevinden ons momenteel in een bijzondere tijd, waarvan de toekomst zich moeilijk laat voorspellen. Ben je benieuwd of je in de huidige situatie je reis het beste kunt uitstellen of juist een nieuwe reis wilt vastleggen?
Hoe zit dat met de 'spelregels' om het reizen veilig en verantwoord te houden en welke stappen worden doorlopen als je tóch COVID-19 klachten ervaart?
Als jouw reis vanwege het coronavirus wordt afgelast, krijg je een speciale Corona-voucher. Wat houdt deze voucher precies in, hoe lang is deze geldig en hoe gebruik je de voucher bij het maken van een nieuwe boeking?